jeudi 24 avril 2014

Not doing anything can be difficult...

Sa zicem ca ai timp... Ai mult timp la dispozitie si n-ai ce sa faci cu el...Stiu suna ciudat dar I se poate intampla oricui. O zi fara scop e o zi pierduta... Imi vine sa o tai cu un X mare in calendar!! Doar ca sa treaca odata!
De fapt as avea multe de făcut dar pur si simplu nu pot sa ma mișc... Nu vreau! Am timp ...sa ma gândesc... Ma  uit la fiecare coltisor din casa, vad ce ar trebui imbunatatit... Ma uit la teancul de reviste... La zecile de creioane si foi de desen...poate ar trebui sa pun mana la treaba... Hmm... Nu! nimic... 
Ma urnesc totuși cu greu sa îmi fac o cafea... Privirea îmi aluneca pe mașina de cusut si coșurile cu materiale de lângă... Hmm îmi beau cafeaua si am apuc de treaba.!!. Trebuie sa termin rochia aia.. Sa vad unde am greșit tiparul etc etc.. 
Cafeaua miroase a dimineața, deși nu mai e de mult . Dimineața era când am simțit niște buze dulci care si luau "la revedere" ca in fiecare zi...si abia aștept sa le simt din nou mai pe seara...mmm!
Pana una alta mai bine sa fac"nimic"... Sa privesc pe fereastra sa mi pun o mie de întrebări existentiale ... Sa mai mazgalesc câteva coli de hârtie in româna sa para ca am mai lucrat la business plan ul meu care nu vrea deloc sa prindă contur!! 
S.O.S. Sunt o leneșă! O leneșă care in ultimii ani nu a avut niciodată timp sa facă nimic! Iar acum e atât de bine încât vreau sa ma bucur de fiecare clipa ce trece "degeaba"!
Oare alți oameni ce fac atunci când nu fac nimic?
Tu? Tu cum faci nimic?




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire